Lőrinczi Emese Benned

Lőrinczi Emese     
Benned


Olyan jó helyen vagyok.
Vigyáz rám mindened.
Meg tudok állni, benned,
mikor a világ megremeg.

Benned csend van és béke,
Benned magam vagyok, szeretlek érte.

Benned a vihar alábbhagy,
Benned a kérdések válaszra találnak.

Benned a harcokkal felhagyok.
Benned ha rossz voltam, jó vagyok.

Benned én a vándor, tovább nem megyek.
Benned a terheket, mindet leteszek.

Benned megszűnik mind mi múló, az idő
Benned szabad vagyok, angyalszárnyam kinő.

Benned nincs gondom a világra, magamra.
Benned a hitványok közt sem gyúlok haragra.

Benned bátor az, ki bennem nem mer.
Benned leszek veled egy, két lélek, egy ember.

Benned édes mi bennem keserű,
Benned a világ világos. Egyszerű.

Benned viharom után a nap felragyog.
Benned vigyáz rám mindened.
Olyan jó helyen vagyok.